Prezentace distribuovaná nejvyšším představitelům švýcarské nadnárodní společnosti Nestlé na začátku letošního roku naznačuje, že 63 procent potravin a nápojů, které distribuuje, s výjimkou produktů, jako je krmivo pro domácí zvířata a speciální lékařská výživa, je zdraví škodlivých.

Výrobky Nestlé jsou nezdravé jídlo. S výjimkou čisté kávy je 96 procent nápojů a 99 procent cukrovinek a zmrzliny nezdravých, což je nesmírně závažné, protože mezi hlavní spotřebitele patří děti.

Nadnárodní společnost vyrábí produkty, které jsou nakupovány pod známými obchodními názvy, jako jsou KitKat, Maggi nudle a Nescafé. Prodej šílených produktů představuje přibližně polovinu z 84,350 milionů eur celkového ročního příjmu nadnárodní společnosti.

„Učinili jsme významná vylepšení našich produktů, ale naše portfolio stále neodpovídá externím definicím zdraví v prostředí rostoucího regulačního tlaku a požadavků spotřebitelů,“ uvádí se v prezentaci.

Pokračování na další straně