2. Loď Asana

Tato jógová pozice pro hubnutí – slavná Navasana má mnoho variací.

Běžná verze

– Sedněte si s nohama na podlaze a pokrčenými koleny.

– Položte ruce v bok, opřete se o WideMat, mírně za vaše boky.

– Zvedněte nohy a trochu se zakloňte.

– Přestaňte se podpírat rukama. Pokud se vidíte v rovnováze, zkuste položit paže přímo k nohám.

– Teď natáhněte nohy.

V této poloze vydržte 5 sekund a pomalu se vraťte do výchozí polohy.

Pokud je to pro vás velmi obtížné, zkuste odlehčenou verzi, jako na fotografii.

Jógové pozice pro hubnutí paží

 1. Pozice prkna

– Obličejem dolů, položte ruce pod ramena. Zhluboka se nadechnout.

– Zvedněte své tělo tlakem rukama a držte nohy rovně. Paže by měly být kolmé k podlaze a ramena by měla být nad zápěstími. Mezi hlavou, trupem a nohama se tak vytvoří přímka.

Vydržte 30 sekund až 1 minutu. Pokud začínáte, nechte to být 30 sekund a proveďte 3 opakování. Každý týden se prodlužuje o 5 sekund, dokud nedojde k minutě, a opakování se zvýší na 5.

 2. Vasišthasana

Tato jógová pozice na hubnutí je podobná předchozí, ale efektivnější, protože úsilí (a tedy výhody) je zaměřeno na spodní část paže, která se pak mění.

– Klečení s rovnými zády. Položte nohy a chodidla k sobě. Natáhněte nohy, abyste poskytli oporu. Zadržte vzduch

– přeneste váhu na pravou ruku a otočte tělo doleva. Zvedněte ruku a držte nohy u sebe. Nyní vydechněte vzduch.

– Opakujte dechový cyklus 5-10-10 (nádech-zádrž-výdech). Zkuste udělat 2, což je 50 sekund.

– Opakujte na druhé straně.

Jógové pozice pro hubnutí nohou

 1. Tygr

Toto je jedna z jógových pozic pro ty, kteří chtějí mít perfektní hýždě a nohy.

– Klekněte si na kolena a na ruce. Zhluboka se nadechnout

– Pomalu zvedněte pravou nohu, ohněte koleno a vytvořte úhel 90º, dokud stehno nedosáhne zadní linie. Držte vzduch po dobu 5 sekund a podepřete nohu.

– Pomalu spusťte nohu ve stejné poloze a začněte znovu.

Pokud začínáte, proveďte 10 opakování s každou nohou a pracujte, dokud nedosáhnete 20.

 2. Bohyně

Tato póza je také velmi účinná pro předvádění dokonalých nohou.

– stojící s nohama široce od sebe. Roztáhněte ruce do stran, ohněte lokty a položte je na úroveň ramen. Otočte paže tak, aby dlaně byly na straně nejblíže k hlavě. Zhluboka se nadechněte.

– Nyní pokrčte kolena, pomalu vydechněte, spusťte tělo co nejblíže k podlaze. Udržujte hlavu rovně.

– Dokončete 3 dýchací cykly 5-10-10.

Tyto jednoduché pózy vám pomohou rychle zpevnit svaly, zesílit, získat více energie a žít život naplno! A také vaše nadváha a tělesný objem budou postupně ubývat!

Zdroj:salud.facilisimo.com

1
2