Trojnásobná matka varuje všechny rodiče, aby se vyhnuli chybě, která jí synka téměř připravila o zrak.

Eden Strongová napsala svou zkušenost na facebookové stránce. Vždy věděla, že na hračkách do vany se snadno hromadí plísně a bakterie, ale netušila, jaké vážné následky na zdraví její synka to může mít. „Viděla jsem příspěvky, kde jejich maminky rozřezali a uvnitř objevili obrovské množství plísně,“ cituje její slova portál The Sun.

Američanka pravidelně po každém koupání vytlačila vodu z hraček a jednou za mešit jejich čistila roztokem z bělidla. Netušila, že ani to nezabrání plísním, aby uvnitř hraček rostly. Začátkem roku si její synek Baylor stříknout hračkou vodu do oka. Maminka zpočátku nepropadala panice, protože oko mu jen mírně zčervenaly. „Myslela jsem, že je jen podrážnené vodou, nebo tlakem vody. Velmi jsem o tom nepřemýšlela,“ pokračovala ve vyprávění Eden.

Pokračování na další straně

1
2