Lidl případ postoupil. Mluvčí řetězce Aleksandra Robaszkiewicz zajišťuje, že společnost zajišťuje, aby výrobky prodávané společností Lidl byly zdravotně nezávadné a vysoké kvality. Kromě toho stojí za zmínku, že to nebyla klobása značky Lidl.

Ročně provádíme více než 9 000 testů kvality v nezávislých akreditovaných laboratořích. Kvalitu produktů kontrolujeme v každé fázi dodavatelského řetězce. Spolupracujeme pouze s důvěryhodnými dodavateli, kteří splňují naše požadavky na kvalitu – požadujeme certifikáty kvality, jako je IFS nebo BRC. Všechny zprávy o kvalitě produktů důkladně analyzujeme my i naši dodavatelé – na základě informací poskytnutých zákazníkem, jako je čárový kód EAN, číslo šarže nebo datum expirace – napsala Aleksandra Robaszkiewicz, mluvčí sítě Lidl, cituje „Strefa Biznesu “.
Efekt chyby během výroby
Jak dodává Lidl chce, aby jeho zákazníci směřovali veškeré připomínky společnosti ke kvalitě sortimentu dostupného v Lidlu. Recznik rovněž vysvětluje, že ve výrobním procesu došlo s největší pravděpodobností k chybě.

Ačkoli na přiložených fotografiích nevidíme údaje jasně identifikující článek a šarži, můžeme jistě říci, že výrobek nepředstavuje riziko pro spotřebitele a viditelná „změna“ je s největší pravděpodobností výsledkem chyby během výrobní proces – přísada není správně smíchána „- vysvětluje“ Strefa mluvčí sítě Lidl.

Zdroj:o2pl